Часті питання (FAQs)
У цьому розділі ми описали питання, що часто ставляться під час купівлі автоматики / замовлення робіт з автоматизації в компанії Скіф Контрол. Якщо ви не знайдете тут відповіді, будь ласка, проконсультуйтеся з нашим представником за телефоном: +38 (044) 568 52 37 або напишить нам на пошту.
Автоматику яких виробників можна придбати?
Чи сертифіковане обладнання?
Так, все обладнання виготовлене згідно з міжнародними стандартами та сертифіковано. Сертифікати ви можете знайти за посиланням або на офіційних сайтах виробників.
Які роботи ви виконуєте?
Нижче перелік основних робіт з автоматизації промислових процесів, які виконують фахівці компанії Скіф Контрол:
- Комплексна розробка АСК ТП під ключ для різних галузей промисловості
- Пуско-налагодження систем АСК ТП
- Розробка проектної документації, програмного забезпечення
- Створення автоматизованої системи обліку та адміністрування пального на нафтобазах
- Автоматизація ТЕЦ, котелень, котлів всіх типів
- Розробка та інтеграція диспетчерських та систем управління об’єктами газопостачання, теплопостачання, водовузлами та очисними спорудами.
- Автоматизація верстатів, обладнання, автоматичних ліній
- Комплектація та збирання щитів, монтажні роботи
- Інтеграція системи комплексного управління бізнес-процесами та електронного документообігу Pay Dox
Також ви можете переглянути деякі з варіантів готовых решений або історію наших проектів.
Чи виконуємо послуги з автоматизації за межами України?
Так, ми надаємо послуги інжинірингу як на території України, так і в інших країнах.
Які галузі ми обслуговуємо?
Ми надаємо послуги з автоматизації технологічних процесів, підбору та постачання компонентів автоматизації практично у всіх галузях промисловості: хімія та металургія, будівництво та сільське господарство, фармацевтика та біологія, нафта та газ, переробна та харчова промисловість, а також виробництво машин та ін.
Чи консультуємо ми під час вибору обладнання?
Якщо вам важко визначитися з вибором обладнання, наші співробітники готові надати необхідні консультації. Базову консультацію ви можете отримати у інженера-консультанта, якщо ж знадобиться детальніша, технічна інформація, вас з’єднають з профільним фахівцем.
Якщо питання з’являться під час встановлення обладнання після покупки або в процесі його запуску та налагодження, ми також готові надати необхідні консультації.
Скільки часу потрібно для відповіді за ціною та терміном?
Ми цінуємо час. І наші доброзичливі та професійні співробітники, цінують те, що ви прийшли до нас, щоб розмістити замовлення. Отже, якщо вас цікавить стандартне обладнання, для відповіді нам знадобиться не більше 48 годин. Це термін визначається з поточної завантаженості, неробочих днів і часу.
При запиті нестандартного обладнання нам, швидше за все, потрібно уточнити у виробника його вартість та термін виготовлення.
Якщо Вам потрібна велика партія обладнання, то знадобиться час на прорахунок знижки, яку ми, у свою чергу, погоджуватимемо з виробником. Це може зайняти від кількох годин до кількох днів. У будь-якому випадку ми намагаємося дати відповідь максимально швидко.
Чи можна придбати компоненти онлайн?
Так, ви можете вибрати та замовити обладнання на нашому сайті, докладніше про процедуру замовлення.
Чи є програма знижок?
Так, ми використовуємо практику знижок, як правило, з довгостроковими партнерами або при великих обсягах замовлення. Докладніше ви можете дізнатись у інженера-консультанта під час розміщення замовлення.
Якщо на сайті немає необхідного обладнання?
Наш каталог поповнюється в поточному режимі і цілком ймовірно, що те, що ви шукаєте, поки не з’явилося на сайті, але, при цьому, в наявності є.
Зателефонуйте за тел: +38 (044) 568 52 37 або напишите нам і ми дамо інформацію про позицію яка вас цікавить.
Як подати запит/замовити компоненти?
Для того, щоб ми могли зрозуміти, яке обладнання вам необхідно та дати пропозицію щодо постачання, ми повинні отримати заявку. Заявка на обладнання повинна містити такі дані: найменування обладнання та його кількість, а також вашу контактну інформацію: прізвище, ім’я, номер телефону, електронну пошту.
Детальніше процедура описана тут
Які умови розрахунку?
У рамках співробітництва ми розглядаємо такі форми розрахунку: 50/50%, 70/30%, 100/0%.
Які засоби розрахунку існують?
Безготівковий розрахунок.
Чи є мінімальна сума закупівлі?
Ні, немає. Для нас насамперед важливо, щоб ви з мінімальними труднощами і якнайшвидше закрили потребу в обладнанні.
Навіщо потрібний договір, які договори бувають?
Договір містить такі важливі моменти, як наші зобов’язання, перелік обладнання та/або робіт з автоматизації та вартість. У договорі прописані умови співробітництва, строки та відповідальність сторін.
Ми укладаємо договори про постачання та/або надання послуг з автоматизації промислових процесів. Договір передбачає наші зобов’язання як постачальника, опис гарантій та специфікацію. Чинний до обумовленого часу і може бути пролонгований. Якщо необхідно здійснити кілька незалежних поставок/робіт, то кожна з них оформляється окремим додатком до існуючого договору чи окремого договору.
Залежно від типу робіт/обладнання та термінів виконання ми запропонуємо укласти один із варіантів угоди.
Чи здійснюється адресна доставка?
Так. Ми користуємось послугами перевізників, які здійснюють на вибір, як адресну доставку так і доставку до терміналу видачі.
Якщо вам зручно отримати обладнання за допомогою транспортної компанії (з доставкою до їхнього складу у вашому місті або до ваших дверей), це потрібно передбачити у договорі або обговорити з інженером-консультантом заздалегідь. Доставка у більшості випадків відбувається за ваш рахунок.
Які терміни постачання обладнання?
Стандартний термін постачання обладнання з нашого складу складає від 3 до 5 днів.
Якщо обладнання немає в резерві на складі, ми замовляємо його у виробника, і в цьому випадку нам знадобиться від 4 до 8 тижнів.
Термін постачання обладнання при замовленні у виробника складається з наступного:
- Розміщення заявки на заводі-виробнику;
- Виробництво обладнання на заводі-виробнику;
- Доставка обладнання від виробника до України;
- Проходження митниці;
- Доставка на наш склад із митного терміналу;
- Приймання, перевірка та оформлення обладнання;
- Доставка замовнику.
Чи може обладнання не прийти вчасно?
Вкрай рідко, але на жаль, так. Як правило, якщо в процесі транспортування вантаж був пошкоджений. Якщо під час перевірки ми виявили шлюб, втрату працездатності чи товарного вигляду, комплектуючі замовляються повторно.
Як упаковується обладнання під час відправлення?
Довгомірне обладнання упаковується в картонні коробки та стрейч-плівку. Електронні компоненти додатково прокладаються папером/спеціальними матеріалами, здатними гасити вібрацію та легкі удари. Упаковка унеможливлює потрапляння пилу, але не може вберегти від води, хімічно-активних речовин, падіння з висоти або сильної вібрації.
Чи є технічна підтримка та гарантійне обслуговування обладнання?
Гарантія на обладнання складає від 12 до 18 місяців. Як правило, гарантійне обслуговування – це заміна несправного обладнання. Післягарантійне обслуговування – можливий ремонт.
Що робити, якщо під час експлуатації обладнання вийшло з ладу?
Потрібно скласти Акт виходу обладнання з ладу, де описати поломку. В Акті має бути зазначений серійний номер та дата поставки. Акт має бути відправлений до нас електронною поштою і ми зв’яжемося з вами для усунення проблеми.
Які документи потрібні для відправки обладнання в ремонт?
Акт виходу обладнання з ладу з описом поломки, серійним номером та датою постачання.
Скільки триває гарантійний ремонт?
Термін гарантійного ремонту чи заміни залежить від наявності даного обладнання на складі, що за досвідом не перевищує 28 днів.