Cart

Cart

Алгоритм замовлення компонентів автоматизації

ГоловнаКомпоненти автоматизаціїАлгоритм замовлення компонентів автоматизації

Запит

Надішліть заявку, зручним для вас чином, із зазначенням найменування продукту та його кількості:

  1. По телефону: +38 (044) 568 52 37
  2. В вільній формі по e-mail: scontrol@skifcontrol.com.ua
  3. Через онлайн форму на сайті, кнопка “Консультація”
  4. На сторінці продукту, кнопка: “Оформити заявку”

Інженер-консультант, який отримав заявку, протягом 48 годин зв’яжеться з вами, уточнить деталі, після чого підготує пропозицію. Для цього потрібно, щоб у вашій заявці було вказано всю контактну інформацію. Після погодження ціни обладнання, термінів постачання та умов договору (за потреби) інженер-консультант виставить рахунок для оплати.

Договір

Ми укладаємо договори про постачання. Договір передбачає форму сплати 50/50%, 70/30%, 100/0%. Включає наші зобов’язання, як постачальника, опис гарантійних зобов’язань і специфікацію. Договір може діяти до кінця року і може бути пролонгований. Якщо необхідно здійснити кілька незалежних замовлень, то кожен із них оформляється окремим додатком до існуючого договору або окремим договором.

Якщо ми працюємо з вами вперше, нам знадобляться реквізити платника (повна назва організації, ІПН, КПП, банківські реквізити).

Постачання

При надходженні коштів на наш розрахунковий рахунок (зазвичай 1-2 дні після оплати) порядок дій з нашого боку наступний

За наявності обладнання на нашому складі:

У день надходження оплати воно резервується під рахунок і інформують про те, що обладнання готове до відвантаження.

Устаткування на складі відсутнє:

У день надходження передоплати оформляється замовлення. Фахівці відділу логістики розміщують замовлення та вносять всю інформацію до бази даних. Як тільки у відділу логістики з’являється інформація від виробника про термін постачання обладнання на наш склад, співробітники відділу виставляють у базі даних інформацію про ймовірний термін надходження обладнання на склад. Зазвичай це займає 2-4 тижні.
При надходженні обладнання на наш склад воно перевіряється комірниками (зовнішній вигляд, кількість, відповідність артикульних номерів і т. д.). Залежно від партії на це йде від 12 до 72 години.

Обладнання резервується за рахунками, і ми інформуємо вас про готовність продукції до відвантаження (письмово або в телефонному режимі).

Передача обладнання замовнику

Умови одержання продукції обумовлюються безпосередньо з інженером-консультантом у процесі замовлення обладнання. Покупець несе відповідальність за отримання своєї покупки особисто чи через компанію експедитора.

  • Самовивіз із нашого офісу
  • Для зручності, на сайті у розділі “Контакти” розміщено посилання із зазначенням місця нашого розташування Google Карты.
  • Ви приїжджаєте до нас після повної оплати рахунку із заповненою довіреністю та забираєте обладнання.
  • Оформлені документи ми даємо разом із вантажем під час відвантаження.

Доставка обладнання транспортною компанією

  • Якщо вам зручно отримати обладнання за допомогою транспортної компанії (з доставкою до їхнього складу у вашому місті або до ваших дверей), це потрібно передбачити у договорі або обговорити з інженером-консультантом заздалегідь. Доставка у більшості випадків відбувається за ваш рахунок.
  • Працюючи через транспортну копію ми беремо він наступні зобов’язання: упаковуємо вантаж, вкладаємо комплект документів (оригінал рахунки і товарно-транспортну накладну) і пакувальний лист; викликаємо транспортну компанію та вантажимо обладнання в її транспорт. Повідомляємо вам номер накладної та ймовірну дату доставки. Право власності на устаткування перетворюється на момент передачі першому перевізнику.